Ready for take off! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Luuk en His - WaarBenJij.nu Ready for take off! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Luuk en His - WaarBenJij.nu

Ready for take off!

Blijf op de hoogte en volg Luuk en His

02 Februari 2014 | Nederland, Schiphol

Spullen pakken,huis schoonmaken,kleding zoeken, kleding terugleggen, vragen stellen, paspoort niet vergeten,rijbewijs regelen enz enz..dit was onze dag tot nu toe! Een begin van een ontzettend gaaf avontuur waar we samen zoveel zin in hebben en naartoe hebben geleefd!2,5 maand on tour!! En dan nog in australie en nieuw Zeeland!!toppp! Maarrrrrr...eerst nog met de knieën in onze nek(Luuk meer dan His) 6 uur opgevouwen naar Abu Dhabi vliegen en dan daar 3 uurtjes de benen mogen strekken om vervolgens,alles voor het goede doel, na 12 uurtjes vliegen ontspannen en volledig uitgeslapen in Sydney aan te komen;-)...en te beginnen aan een avontuur aan de andere kant van de wereld:-)!
Cheers!

• 04 Februari 2014 - 20:28

Eefje:

Joepieeeeeee! Genieten!
    Kus

• 05 Februari 2014 - 17:28

Oma Van Er Sloot Dordrecht:

Lieve His en Luuk, Geweldig het eerste berichtje, ik dacht even kijken of er al wat is.
    Ja, het was me het reisje wel. Was het vliegtuig zo vol dat je opgevouwen zat? Maarhet
    tweede hebben jullie kunnen slapen, zodat je fris{?} arriveerde. Nu begint het grote
    genieten, lekker warm en mooie stad? Dikke knuffel OMA

• 09 Februari 2014 - 11:49

Marjorie:

We zijn wel nieuwsgierig naar....... een verslagje van jullie! Niet te lui zijn hoor, haha